צרו קשר

    ּ

    שיעורי חינוך חטיבה עליונה

    אין ספק כי שיעורי חינוך חטיבה עליונה הינם משמעותיים ובעלי השפעה רבה על התלמידים. לשם מציאת מערכי השיעורים המעניינים ביותר תוכלו לעיין באתר של אהוד שמיר ולמצוא נושאים מגוונים אשר ללא ספק יצליחו לפתח דיון פורה בין תלמידי הכיתה. כך תוכלו להפוך את שיעורי החינוך לבעלי השפעה מעמיקה על עולמם של הילדים ולהציע להם נקודות מבט מעניינות וחדשות על העולם בו הם חיים.

    מטרותיהם של שיעורי חינוך חטיבה עליונה

    שיעורי חינוך חטיבה עליונה הינם חלק חשוב ומשמעותי מהפעילות החינוכית – חברתית של בית הספר. שיעורים אלה למעשה מאפשרים למחנך להציג בפני התלמידים דילמות שונות מחיי היום יום לצד מצבים אשר מעלים דיון בנוגע לחייו והסביבה בה הוא חי. כל שיעור שכזה יכול להעניק בעבור התלמידים שלכם את ההזדמנות לפתיחה של שיחה אנושי, רגשי ופתוח אשר יעורר גם את החשיבה המוסרית שלהם.

    • שיעורי חינוך, במיוחד בחטיבה העליונה, יכולים להיות אלו שיצליחו לטפח את החשיבה של התלמידים מעבר לחומר הלימוד הרגיל בו הם עוסקים במשך שאר השבוע.
    • השיעורים יסייעו בקיום שיח מכבד ופתוח. דבר אשר יכול לעזור לתלמידים רבים לבטא את עצמם גם בנוגע לנושאים אשר קרובים לליבם.
    • השיעורים הללו מאפשרים לכם להעלות נושאים שונים לדיון אשר לקוחים מאירועי היום יום שלכם במסגרת בית הספר. כך ניתן יהיה לנתח אירועים שונים ואת ההשלכות שלהם בצורה מסודרת ובמסגרת תומכת ומכילה.

    שיעורי חינוך חטיבה עליונה – לומדים לפתח מיומנויות בין אישיות

    התקשורת הינה כלי חזק ועוצמתי בחיינו. אך על מנת שנוכל לעשות בו שימוש בצורה הנכונה, יהיה עלינו להתאמן על הדרך בה אנו מבטאים את עצמנו אל מול החברה. גם התלמידים שלנו יהיו זקוקים לאימון זה, כך ששיעורי החינוך הם למעשה ההזדמנות שלנו להעניק להם את מקום להתבטא ולשפר את מיומנויות השיח שלהם. מערכי שיעור אשר יוכלו לסייע לכם להשיג מטרה זו תוכלו למצוא באתר של אהוד שמיר.

    שיעורי חינוך חטיבה עליונה של אהוד שמיר

     

    אחרי שנים שבהן הייתם מחנכים של חטיבת הביניים אתם מתמודדים היום, בפעם הראשונה, עם חינוך בחטיבה העליונה? אם כך, כדאי שתדעו שהאתרים הניצבים בפניכם שונים, כי גם שיעורי חינוך חטיבה עליונה צריכים להיראות אחרת. המטרה של שיעורי החינוך האלה, בין היתר, היא לגרום לתלמידים שלכם לחשוב ולכן ברור מדוע כדאי לעיין במספר רעיונות שמציג בפניכם אהוד שמיר, ויפה שעה אחת קודם.

    רעיונות מעניינים לנושאים עבור שיעורי חינוך חטיבה עליונה

    מה שבאמת נראה לכם מאתגר בכל מה שקשור לשיעורי החינוך של החטיבה העליונה זה לחשוב על רעיונות מקוריים? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. רוב המורים מתקשים בנושא הזה, שכן פער הגילים בינינו ובין התלמידים תמיד מעורר את השאלה: מה באמת יכול לעניין אותם? נסו לדבר עם התלמידים שלכם על נושאים כמו:

    • הקהילה הגאה בישראל, זכויותיה ומצבה כיום בארץ.
    • הכיוון הפוליטי של המדינה – מה אנחנו, כאזרחים צעירים, יכולים לעשות?
    • לימודים גבוהים בארץ או בחול – האם כדאי להתאמץ ולהתקבל לאוניברסיטאות השונות בארץ או שאולי דווקא הלימודים הגבוהים הם הזדמנות לחיות כמה שנים בחו"ל?

    בנוסף לכך שעליכם לבחור את הנושאים שיכולים להיות כמה שיותר מעניינים עבור התלמידים שלכם, כמובן שצריך גם לחשוב איך אתם מעבירים את אותם שיעורי חינוך חטיבה עליונה. האם כדאי להזמין מרצים – אורחים מבחוץ? האם כדאי לשלב גם קטעי וידאו שונים? הטכנולוגיה עומדת לרשותכם ובהחלט כדאי שבתור מורים ומחנכים בישראל תעשו בה שימוש ותשלבו אותה, בין היתר, בשיעורי החינוך.

    שיעורי חינוך חטיבה עליונה –מאגר רעיונות שיהפוך את החיים שלכם ליותר קלים

    מעבר לעובדה שאתם מחנכים בחטיבת הביניים אתם גם מתמודדים עם מבחנים לבדיקה ומקצוע שאתם מלמדים? אם כך, זו עוד סיבה טובה שבגללה כדאי להיעזר במערכי השיעור ובכל הרעיונות שתוכלו למצוא באתר של אהוד שמיר. אהוד שמיר מגיע עם הרבה מאוד שנים של ניסיון בחינוך, כך שאין ספק שיש לו מושג על מה הוא מדבר ומה זה בדיוק אומר לעמוד מול כיתה של מתבגרים ומתבגרות. זקוקים לעזרה נוספת? יש לכם רעיונות להציע? התקשרו עוד היום למספר: 04-6677281.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ