צרו קשר

    ּ

    רעיונות לשיעורי חינוך

    על מנת למצוא רעיונות לשיעורי חינוך אין סיבה לחפש רחוק. באתר של אהוד שמיר, מורה ומחנך רב ניסיון בישראל, ניתן יהיה למצוא את מערכי השיעור המתאימים בצורה מדויקת לשיעורי החינוך בהם אתם מעוניינים לפתוח שיח אנושי קרוב בין התלמידים המשתתפים. אם גם אתם מעוניינים ליצור למידה משמעותית אשר יכולה לגעת בתחומי החיים השונים, אין ספק כי הגעתם למקום הנכון. עיינו באתר במערכי השיעור השונים, השתמשו בהם או שאבו מהם השראה לשיעורי חינוך אחרים ופתחו את מוחם וליבם של התלמידים והחניכים שלכם.

    רעיונות לשיעורי חינוך שיאפשרו שיח ודיון פורה

    אין ספק כי כוחם של אנשי החינוך הוא רב והם אלו בעלי ההשפעה הרבה על מוחם וליבם של התלמידים. אין סיבה לבזבז את הכוח הזה בשעה שאתם יכולים לסייע לילדים ולבני הנוער ללמוד כיצד לפתוח את ראשם אל מול דילמות שונות ולנהל שיח אנושי עשיר ופתוח.

    אנו שמחים להציג בפניכם מבחר קטן מבין מערכי השיעור אשר נמצאים באתר וזמינים לכם בכל עת.

    • משפחה שתורמת את אברי בנם שנהרג
    • אנוכיות ונתינה
    • אלימות בבתי הספר
    • היחס לאנשים עם תסמונת דאון
    • האבולוציה
    • גזענות
    • היחס להומוסקסואלים
    • יראת כבוד למורה

    כלל הנושאים הללו יהיו ללא ספק הספתח לשיעורים מרתקים אשר יעוררו עניין רב בקרב התלמידים ויפתחו דיון פתוח אותו ניתן יהיה לכוון להבנה הדדית ופתיחות לקבלת השונה.

    רעיונות לשיעורי חינוך שלא מוותרים על הערכים

    למידה בבתי הספר אמנם מעניקה ידע רב לתלמידים, אך על מנת ליצור למידה גם לערכים מעבר לחומר הלימוד לבגרויות עולה הצורך בהתאמה מדויקת של מערכי שיעור מיוחדים לאופיו והצורך של התלמידים עצמם. באתר של אהוד שמיר תוכלו לאתר בקלות מגוון רחב של רעיונות לשיעורי חינוך אשר יוכלו להעשיר את עולם הידע והערכים של התלמידים והחניכים שלכם. אשמח לעמוד לשירותכם ולספק המלצות לשיעורים נוספים ונושאים אשר יציתו את הדמיון והשיח החברתי בכיתות.

    רעיונות לשיעורי חינוך שיאפשרו שיח ודיון פורה

     

    אתם מחנכים מזה שנים רבות ובכל פעם חדש אתם מוצאים את עצמכם בחיפוש מתמיד אחר רעיונות לשיעור חינוך? אם כך, אולי תוכלו להתנחם בעובדה שאתם לא לבד. למעשה מחנכים רבים מתקשים למצוא רעיונות מקוריים ויתרה מכך, גם לא תמיד פשוט להם לחשוב על רעיון שיעורר עניין אצל התלמידים. זה נשמע לכם מוכר? אם כך, כדאי שתדעו: האתר של אהוד שמיר יכול סייע ולכן בהחלט כדאי שתעיינו באופציות השונות שמופיעות כאן.

    מהם היתרונות של רעיונות לשיעור חינוך שנכתבו ע"י מחנך אחר?

    אם, בתור מחנכים בישראל, זה נראה לכם קצת מוזר להיעזר ברעיונות של אחרים כי עד היום לא עשיתם זאת, דעו שאתם טועים. אומנם אפשר להבין ללבכם, כי כל אחד מאתנו היה רוצה להיות בעל הרעיונות הכי מקוריים שיש, אך כדאי שתכירו גם את היתרונות של שימוש בכל אותם רעיונות לשיעור חינוך שניתנים ע"י מורים אחרים, כי הם רבים:

    • מקוריות – ככל שיש יותר "ראשים חושבים" יש יותר רעיונות והמקוריות חוגגת.
    • רעיון שיצית אצלכם רעיונות אחרים – לפעמים מילה או משפט של מישהו אחר גורמים לנו בעצמנו להיות יצירתיים יותר ולכן שווה לבדוק זאת.
    • גישות שונות – לפעמים מה שחשוב זה לא רעיונות חדשים לשיעורי חינוך אלא דרכים שונות להעביר את השיעור עצמו.

    מורים רבים ברחבי הארץ נעזרים אלה באלה בכל מה שקשור לרעיונות שונים של שיעורי חינוך, אז למה שלא תעשו זאת גם אתם? זו דרך נהדרת להעשיר את התלמידים שלכם ולחסוך אותם לעוד ועוד נושאים מעניינים כך שזה מומלץ בחום.

    רעיונות לשיעורי חינוך – הניסיון הוא שעושה את ההבדל

    אם אתם תוהים מדוע כדאי להיעזר דווקא באתר של אהוד שמיר, כדאי שתדעו: הוא מנוסה ומקצועי ביותר. אחרי כל כך הרבה שנים שבהם הוא מחנך כיתות שונות בישראל, הוא יכול לתרום לכם רבות מתוך הניסיון האישי שלו. לכן, בין אם אתם מחפשים את הרעיון לשיעור החינוך המושלם ובין אם אתם מחפשים רעיונות לשיעורים אחרים, למה שלא תתקשרו אליו עוד היום למספר: 04-6677281 לקבלת שירות, רעיונות ועזרה מקצועית לכל אורך הדרך?

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ