צרו קשר

    ּ

    נושאים לשיעור חינוך

    נושאים לשיעור חינוך הינם רבים ויכולים לגעת בתחומים מגוונים. החל מנושאים מדעיים, אירועים אקטואליים ואף מקרים אשר התרחשו במסגרת בית הספר או בעיר בה התלמידים מתגוררים. באתרו של אהוד שמיר ניתן למצוא מערכי שיעור רבים שיוכלו ללא ספק להצית מחדש את השיח האנושי בכיתות ולהתמקד בערכים מוסריים שאנו מבקשים להקנות לתלמידנו.

    מגוון רחב של נושאים לשיעור חינוך

    במידה ואתם מחפשים אחר נושאים לשיעור חינוך הרי שהגעתם למקום הנכון. באתרנו תוכלו למצוא מגוון רחב של נושאים אותם ניתן יהיה לפתוח לדיון מעמיק במסגרת שיעורי החינוך בבתי הספר.

    • אלימות בבית הספר – מטרתו של שיעור זה הינה להסביר איך למעשה מתפתחת אלימות ולנסות לראות כיצד אנו נוכל למנוע או לעצור אותה.
    • אנוכיות ונתינה מערך שיעור זה נועד לעורר את מודעותם של התלמידים ולהביא אותם לידי נקיטת עמדה אקטיבית כלפי מעשי בריונות אשר מתרחשים סביבנו, בין אם במסגרת של בית הספר או מחוצה לה.
    • אבולוציה – שיעור זה יוכל להציג בצורה אוהדת את האבולוציה מול תורת הבריאתנות. שיעור זה הינו חלק משמעותי וחשוב מהאידיאולוגיה החילונית ויכול לעורר דיון מעניין בכל כיתה.
    • הפרדה בין נשים לגברים – נושא זה הינו חשוב ומשמעותי בכל שלב בחיינו. ההבדלים בין נשים לגברים הינם רבים אך אין הם אומרים כי מגדר מסוים הוא עדיף או עליון על פני השני. מטרת השיעור תהיה לנקוט עמדה כלפי ההפרדה.

    נושאים לשיעור חינוך לרכישת כישורי חיים חשובים

    שיעורי החינוך בבתי הספר מספקים לנו, בתור מורים ומחנכים, את הבמה להעלות נושאים שונים לדיון פתוח, תומך ומכיל. כך למעשה ניתן יהיה לפתוח בשיח הומני ולרכוש מיומנויות הקשבה ויכולת ביטוי עצמי. באתר של אהוד שמיר ניתן יהיה לבחור בין מערכים שונים אשר מציגים דילמות שונות שיוכלו ללא ספק לעורר עניין רב הקרב התלמידים ולסייע להם ללמוד להקשיב זה לזה ולהציג את עמדתם בצורה ברורה ומכבדת.

    נושאים לשיעור חינוך לרכישת כישורי חיים חשובים

    אתם מעבירים שיעורי חינוך כבר עשרות שנים ובכל פעם מחדש תוהים: איזה עוד נושאים לשיעור חינוך יכולים להיות שלא דיברתם עליהם? אם כך, בוודאי תוכלו להתנחם בעובדה שאתם לא לבד ושאתם לא המורים היחידים שמידי פעם מחפשים רעיונות חדשים. זה נשמע מוכר? אתם מעט מבולבלים ולא יודעים איך אחרי כל כך הרבה שנים תוכלו לחדש? אם כך, כדאי שתעיינו כבר עכשיו באתר של אהוד שמיר, כי כאן תמצאו את מבוקשכם במהירות.

    נושאים לשיעור חינוך – הגיע הזמן שתצאו מאזור הנוחות שלכם כמחנכים

    עד היום דיברתם, לכל אורך השנים, עם התלמידים שלכם על נושאים חשובים כמו התנדבות, עזרה לזולת, פוליטיקה כללית של ישראל וכדומה? הזיכרונות העיקריים שיש לכם מאותם שיעורי חינוך הם תלמידים מפהקים שלא ממש לוקחים חלק בדיון המרכזי? אם כך, כדאי שתדעו שכאשר אתם חושבים על נושאים לשיעור חינוך, הגיע הזמן לצאת קצת מאזור הנוחות. אומנם זה נכון שיש נושאים שאולי לכם, המחנכים, לא נעים ולא נוח לדבר עליהם עם התלמידים, אך מנגד, בהחלט יכול להיות שזה בדיוק מה שמעניין את התלמידים שלכם. אל תתעלמו מפער הגילים ונסו לדבר איתם בשיעורי החינוך על מה שאולי באמת מעניין אותם:

    • מעמדה של הקהילה הגאה בישראל
    • השאלה איך בוחרים מקצוע לחיים
    • השאלה האם הגזענות בישראל קיימת גם בימינו או לא

    השילוב שבין נושאים מעניינים ובין בניה נכונה של מערך השיעור זה מה שייקח את כל שיעורי החינוך שלכם כמה צעדים קדימה, אז למה אתם מחכים?

    נושאים לשיעור חינוך –כך בונים שיעור חינוך מוצלח

    יש לכם רעיונות לנושאים שעליהם הייתם רוצים לדבר עם התלמידים שלכם אבל אין לכם מושג איך לעשות את זה בפועל? אם כך, גם במקרה כזה האתר של אהוד שמיר יעזור לכם. אהוד שמיר הינו בעל ניסיון עשיר במיוחד בהעברת שיעורי חינוך כך שכל מערך שיעור אצלו נבנה בקפידה ויוכל לסייע לכם לעניין את התלמידים שלכם בשיעורים הקרובים. אתם זקוקים לעזרה? התקשרו כבר עכשיו למספר: 04-6677281 והתחילו לבנות את שיעורי החינוך הכי מעניינים שיש.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ