צרו קשר

    ּ

    מערכי שיעור חינוך

    אם גם אתם מגדירים את עצמכם בתור אנשי חינוך, הרי שאתם כבר מבינים את חשיבותם של מערכי שיעור חינוך. אך בתור מורים, אתם בוודאי כבר מבינים כי לא תמיד נוכל ליצור את מערך השיעור האידיאלי במהירות, כך שניתן יהיה להיעזר באתרו של אהוד שמיר, אשר היה בעברו גם מורה ומחנך בבית ספר תיכון. האתר ניתן למצוא מערכי שיעור בנושאים שונים אשר לבטח יצליחו לעורר שיח פעיל ופתוח בין כלל תלמידי הכיתה.

    חשיבותם של מערכי שיעור חינוך

    מערכי שיעור חינוך טומנים בחובם חשיבות ומשמעות רבה. זאת מפני שהם מהווים דרך ישירה להשפעה על התלמידים ועל עולמם הפנימי. הקפדה על מערכי שיעור מעניינים תוכל לדרבן את התלמידים להשתתף בשיעור ותסייע להם לרכוש כישורי חיים קריטיים לעתיד.

    • במהלך השיעורים ניתן יהיה לחשוף את התלמידים למגוון רחב של אירועים אקטואליים אשר מתרחשים סביבם. כך שגם בשעה שיש תלמידים אשר לא מודעים לכל המתרחש בחדשות, השיעורים יוכלו להעשיר ולהעמיק את הידע שלהם בתחומים שונים.
    • המטרה של שיעורי החינוך היא גם לאפשר להעלות לדיון מקרים ומצבים שונים אשר נוגעים ישירות לחייהם של התלמידים. כך שגם אירועים שונים אשר מתרחשים בבתי הספר יכולים להוות רעיון נוסף לשיעורי החינוך.
    • השתתפות בדיון קבוצתי תוכל ללא ספק להעניק כישורי שיח מרשימים לכל התלמידים שנוכחים בשיעור. כך יוכלו ללמוד להקשיב לחבריהם ולבטא את עמדתם בצורה מנומקת ומכבדת את הבריות.

    מערכי שיעור חינוך להתפתחות הדימוי העצמי וההשתלבות בחברה

    שיעורי החינוך, בכל שכבת גיל, הינם משמעותיים ובעלי השפעה רבה על עולמם של התלמידים. היכולת שלהם להשכיל את הילדים הינה חיונית להתפתחות דימוי עצמי חיובי וליכולת להשתלב בחברה, הן בבית הספר והן לאחר סיום הלימודים. באתר של אהוד שמיר תוכלו למצוא מגוון רחב של מערכי שיעור מפורטים אשר במרכזם נמצאות דילמות ערכיות משמעותיות אותן תוכלו להעביר לדיון לידיהם של התלמידים שלכם.

    מערכי שיעור חינוך להתפתחות הדימוי העצמי וההשתלבות בחברה

    אם אתם מורים צעירים וחדשים במערכת החינוך, אתם בוודאי נלחצים בכל פעם כשאתם צריכים להעביר מערכי שיעור חינוך. כולנו, המורים, מודעים היטב לעובדה שלצערנו הרב חלק מהתלמידים רואים בשעה הזאת "שעה חופשית", מה שהופך לעוד יותר מאתגר את השאלה – איך מעבירים שיעור חינוך טוב? זקוקים לעזרה? אהוד שמיר יהווה את הכתובת הנכונה בעבורכם.

     

    מערכי שיעור חינוך – על מה באמת כדאי לדבר עם התלמידים?

     

    לא אחת קורה שמורים צעירים מגיעים עם ידע רב במובן של איך לעמוד מול קהל, איך לנהל דיון ואיך לגרום לכל התלמידים להשתתף ולקחת חלק. מצד שני, אותם מורים צעירים הרבה פעמים לא לגמרי יודעים על מה בעצם כדאי לדבר עם התלמידים, כי למרות שלא תמיד פער הגילים גדול, לעיתים קשה לבחור את הנושא. זה נשמע לכם מוכר? אתם מתלבטים? חשוב לכם שכל אותם מערכי שיעור חינוך שבהם אתם בוחרים יזכו להצלחה גדולה? אם כך, אנחנו מציעים לכם לבחור נושאים שבאמת יעוררו את הרגשות של התלמידים שלכם. אפשרויות מעניינות יכולות להיות:

     

    • חיי הטרנסג'נדרים בישראל – איך הם באמת חיים ואיזה זכויות יש להם?
    • שוויון זכויות – האם יש באמת שוויון לאזרחי המדינה כולה?
    • לימודים אקדמאים – איפה באמת כדאי ללמוד?

    בנוסף לכך שצריך לבחור את הנושא המתאים, צריך לבנות את הדיון בצורה כזאת שמצד אחד יעודד את התלמידים לומר את דעתם, אך מצד שני, זה כן צריך להיות גם דיון שמכוון לעודד ערך מסוים.

     

    מערכי שיעור חינוך שנכתבו אחרי שנים של ניסיון

     

    אין ספק שהרבה פעמים מה שהופך מערך שיעור מסוים למוצלח יותר מאחרים, זה האופן שבו הוא כתוב ואל רק הרעיון שהוא כולל. לכן כדאי שתיעזרו גם אתם בכל מה שיש לאדם כמו אהוד שמיר להציע לכם. הוא משמש כמורה ומחנך בישראל כבר הרבה מאוד שנים, ולכן זה לא באמת משנה איזה מערך שיעור שלו תבחרו, כי זו בכל מקרה הולכת להיות הצלחה מסחררת. פנו עוד היום לאהוד שמיר במספר: 04-6677281 ותראו שמעכשיו התלמידים לא יפסיקו להלל ולשבח את שיעורי החינוך בכיתה שלכם.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ