צרו קשר

    ּ

    מערך שיעור חינוך חברתי

    במידה ואתם מחפשים אחר מערך שיעור חינוך חברתי, הרי שהגעתם למקום הנכון. באתר של אהוד שמיר, ניתן יהיה למצוא את מערכי השיעור המעניינים ביותר אשר ללא ספק יצליחו לעורר שיח אנושי וחברתי עשיר בין כלל המשתתפים בשיעור. שיעורי חינוך נועדו לסייע להציג בפני התלמידים את הסוגיות הערכיות השונות אשר מקיפות אותנו במהלך שגרת היום יום שלנו, כך שיוכלו לפתח בעבור עצמם, בעזרתו של המחנך והתלמידים האחרים, את המצפון המוסרי של עצמם.

    לא תמיד חייבים להיצמד אל מערך שיעור חינוך חברתי

    בנייה של מערך שיעור חינוך חברתי יכולה להיות לעיתים קרובות משימה מאתגרת במיוחד, במיוחד למורים חדשים. כך שכעת, גם מורים בתחילת דרכם וגם מורים וותיקים ומנוסים יכולים להיעזר במערכי שיעור מוכנים אשר ייעודיים לשעות החינוך ומאפשרים את יצירתו של שיח חברתי עשיר ומורכב.

    זכרו כי דווקא בנושאים אשר דנים בחינוך, במעורבות חברתית ובהשפעה של אדם על חברו, אין הכרח להיצמד למערך השיעור בכל דקה. הרשו לשיחה לתפוס את הכיוון הטבעי שלה וכך התלמידים יוכלו לפתח את השיחה לכיוונים אשר נוגעים בהם במהלך שגרת היום יום שלהם.

    דווקא במצבים אשר השיחה גולשת לתחומים אחרים, אך גם מאפשרת את השתתפות כלל התלמידים, תהיה השיחה ממצה בצורה היעילה ביותר. כך כל תלמיד יוכל לשתף את המקום בו נושא השיעור השפיע על חייו ויוכל לחלוק את רגשותיו בנושא ודעותיו האישיות בנוגע לכך.

    חשיבותו של חינוך חברתי

    חינוך חברתי ערכי הינו משמעותי במיוחד בחיי בית הספר ובמסגרתו. הוא למעשה יהיה זה אשר יסייע בגיבוש בתפיסה החינוכית של בית הספר ויעניק לנו, בתור המורים והמחנכים, את האפשרות להעשיר את עולמם של התלמידים ולהרחיב את ידיעותיהם על המתרחש סביבתם. בשיעורים הללו ניתן ואף מומלץ להעלות נשאים אקטואליים ולנסות לשלב אותם כמה שאפשר עם חיי היום יום במסגרת הבית ספרית.

    מערך שיעור חינוך חברתי מעניין של אהוד שמיר

     

    חושבים על מערך שיעור חינוך חברתי ואין לכם רעיונות מספיק טובים? אתם חדשים במערכת ואין לכם מושג איך בונים מערך שיעור כזה ואיך מעבירים אותו בצורה הטובה ביותר לתלמידים? אם כך, לא רק שאתם לא לבד בעניין, אלא שגם הגעתם למקום הנכון! האתר של אהוד שמיר מלא באינספור רעיונות שנכתבו אחרי שנים רבות של ניסיון בתחום הזה, אז למה שלא תחפשו כבר עכשיו משהו שידבר גם אל התלמידים שלכם?

    איך יוצרים מערך שיעור חינוך חברתי מנצח?

    אין ויכוח על כך שיש מורים שבסך הכול רוצים להעביר את הזמן עם התלמידים שלהם בשיעור החברה, אך בפועל, רבים מאתנו כן רוצים לנצל את הזמן לדבר גם על ערכים. אותו מערך שיעור חינוך חברתי, כדי להבטיח שהוא יהיה מוצלח, חייב לכלול כמה פרטים:

    • הרעיון המרכזי – על איזה ערך אתם רוצים לדבר ולמה בדיוק הייתם רוצים לחנך את התלמידים?
    • המתודה – איך מעבירים את הרעיון? האם רוצים לדבר עליו בדרך ישירה או שבעזרת פעילות מסוימת נרצה לעודד את התלמידים לחשוב?
    • הדיון – בסופו של כל מערך שיעור כזה חייב להיות דיון ורצוי שהוא יהיה כמה שיותר פורה. לכן יש לתת את הדעת על הדברים מראש ולתכנן את השאלות המנחות שלכם עוד לפני שמתחיל השיעור.

    על כל נושא שבעולם, ועל כל ערך, תוכלו לדבר עם התלמידים שלכם במגוון דרכים שונות. לכן כדאי לבחור את הדרך שתהיה הכי מקורית, ובעיקר, זו חייבת להיות דרך שבאמת מדברת אל הכיתה מולה אתם עומדים.

    מערך שיעור חינוך חברתי – בואו להיעזר במי שיש לו ניסיון אמיתי

    לא חסרים מורים ומחנכים בישראל שכבר העבירו אינספור מערכי שיעור חינוכיים. עם זאת, לא כולם יודעים לעשות את זה כמו שצריך ויתרה מכך, לא כולם חולקים ומשתפים את המורים האחרים ברעיונות המופלאים שלהם. לכן כדאי שתפנו עוד היום אל אהוד שמיר שזמין עבורכם, בין היתר, במספר: 04-6677281. אחרי כל כך הרבה מערכי שיעור חינוכיים שהוא העביר בחייו, זה לא מפתיע שיש לו רעיונות נהדרים עבור כל תחום שעליו תרצו לדבר עם התלמידים שלכם.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ